Аргентиска компанија произведе нов кондом кој фокусот го стави на согласноста на двете страни да имаат сексуални односи. Новиот кондом се разликува од другите по тоа што се потребни четири раце за да го отворат.
Тој е дизајниран од рекламната агенција ,,BBDO Argentina for Tulipan”, компанија која продава играчки за возрасни и кондоми.
En el sexo vale todo solo si se respeta una regla: el consentimiento de ambos para hacerlo. #PlacerConsentido 🌷 pic.twitter.com/RuIjvbL1yg
— Tulipán Argentina (@TulipanARG) March 27, 2019
Извршните креативни директори на ББДО Аргентина, Хоакин Кампинс и Кристијан Росли, во изјавата за Си-ен-ен велат: ,,Тулипан секогаш зборуваше за безбедно задоволство, но за оваа кампања сфативме дека мораме да зборуваме за најважната работа во секој сексуален однос: задоволството е можно, само ако и двајцата се согласни на тоа”.
Solo si hay consentimiento, hay placer. Si no te dice SI, es NO. #PlacerConsentido pic.twitter.com/9SbNfzqu4V
— Tulipán Argentina (@TulipanARG) March 28, 2019
Кондомот е пуштен во ограничено издание и засега им се дели на учесници на настани во Буенос Аирес. Но, Тулипан планира да го продава онлајн во иднина. Ваквата кампања следи по истражувањето спроведено на на 30.000 луѓе од страна на АХФ Аргентина, којашто спроведува кампањи за третман и услуги на ХИВ, а којашто откри дека 20,5% од аргентинските мажи никогаш не користат заштита, 65% повремено користат кондоми и само 14,5% редовно ги користат.