Владата на Велика Британија почна рекламна кампања со која ги предупредува Британците и европските државјани да се „подготват“ за брегзит без договор на 31 октомври.
Кампањата вклучува билборди, интернет-реклами и нова веб-страница, во која се објаснува како брегзитот ќе влијае на сè, од возење до патување со домашни миленици, преку прашалник со повеќекратен избор.
Според едно истражување, само 50% од британската јавност верува дека Велика Британија ќе замине без договор на 31 октомври, а само 31% од луѓето барале информации за тоа како да се подготват.
„Обезбедувањето уреден брегзит не е само од национално значење, туку и заедничка одговорност“, рече Мајкл Гов, британскиот министер задолжен за подготовките за брегзит без договор.
„Оваа кампања ќе ја охрабри земјата да се соедини за да се подготви за брегзит на 31 октомври“.
На веб-страницата се дадени информации за тоа како брегзитот ќе влијае на визите, патувањата, работните права, патничкото осигурување и пасошите за миленичиња, како и тоа како регулативите ќе влијаат врз деловните субјекти и студентите.
Тој ги предупредува британските државјани кои живеат во ЕУ дека можеби ќе треба да аплицираат за престој и можеби ќе го загубат здравственото осигурување и ги предупредува жителите на Велика Британија дека ќе имаат право на само 90 дена патување во Европа на секои шест месеци.
Сопствениците на домашни миленичиња се предупредуваат дека може да им требаат до четири месеци за да добијат виза за нивните миленичиња да можат да патуваат во ЕУ, додека на возачите им се порачува дека може да им требаат дополнителни информации за да го однесат својот автомобил во ЕУ.