Флегшип серијата е наградена за своите исклучителни фотографски способности
Huawei Consumer Business Group (BG) го објави добивањето на наградата за најдобар смартфон за фотографии за 2020 година од престижната TIPA за новите HUAWEI P40, HUAWEI P40 Pro и HUAWEI P40 Pro+. Четврта година по ред TIPA ја наградува P серијата на HUAWEI за многуте иновативни и исклучителни решенија и крактеристики што се вреднуваат и сакаат од страна на професионалните фотографи. Основана во 1991 година, TIPA е најголемо и најпочитувано светско здружение за медиуми и фотографи, печатени и онлајн. Здружението ги доделува Светските награди на годишно ниво на компании и нови производи кои уредниците на TIPA ги сметаат за оние кои испорачуваат најдобар квалитет, перформанси и вредност на потрошувачите. „Способностите на фотографирање со смартфон смело прават уште еден чекор кон иднината со најновите членови на Huawei P Series“, стои на официјалната веб-страница на TIPA World Awards 2020. Сите три модели од серијата P40 – P40, P40 Pro и P40 Pro+ имаат чипсет Kirin 990 5G, голем сензор од 1/1.28 инчи и целосен фотографски систем развиен со Leica. Дополнителни карактеристики на моделите се алгоритми на рамнотежа на батеријата со AI, вклучително и оние кои се посветени на оптимизирање на тонот на кожата и текстурата, значително зајакнат динамичен опсег и слаба изведба на светлина, сензори за температура на бојата, можност за фокусирање на сите пиксели и XD Fusion Engine за мазно зумирање и оптимизација на квалитетот на сликата.
Светските награди TIPA 2020 се уште едно признание во списокот со високи резултати на сериите Huawei P40. Неодамна, HUAWEI P40 Pro беше прогласен од страна на DxOMark за најдобриот паметен телефон за фотографија во светот со рејтинг од 128 поени, што е највисок вкупен резултат во престижната шема. Флегшипот на Huawei, P40 Pro, заработи и највисоки оценки за главните и селфи камери со 140, односно 103 поени.
За Huawei Consumer Business Group
Производите и услугите на Huawei се достапни во повеќе од 170 земји и ги користат 1/3 од светското население. Компанијата има 14 истражувачки центри во САД, Германија, Шведска, Русија, Индија и Кина. Huawei Consumer BG е една од трите деловни единици на компанијата и е активна во областа на мобилни телефони, компјутери и таблети, преносни и софтверски уреди и сл. Глобалната мрежа на Huawei е изградена со скоро 32 години искуство во телекомуникациската индустрија, а целта е да се испорачаат најновите технолошки иновации на потрошувачите ширум светот.