Фејсбук го менува името на својата компанија за да ги одрази нејзините идни амбиции и се соочува со широка контрола на штетите во реалниот свет од неговите различни платформи откако свиркач објави стотици внатрешни документи.
Марк Зукерберг во четвртокот рече дека Facebook ќе го промени своето корпоративно име во Мета, со што практично ќе ја демонстрира истоимената услуга на Facebook во само една од подружниците на компанијата, заедно со Instagram и WhatsApp, наместо сеопфатен бренд.
Ребрендирањето би можело да биде дел од напорите да се промени репутацијата на Фејсбук и да се сврти страницата по серија кошмари за односи со јавноста, вклучувајќи дезинформации на неговите платформи, неуспеси во умереноста на содржината и откритија за негативниот ефект што неговите производи го имаат врз менталното здравје на некои корисници.
Промената на името, која беше објавена од Зукерберг за време на конференцијата за виртуелна реалност и проширена реалност на компанијата Facebook Connect, се усогласува со нејзиниот растечки фокус на метаверзумот, кој се однесува на напорите да се комбинираат технологиите за виртуелна и проширена реалност во новото онлајн царство.