Огромно мнозинство парижани во неделата гласаа за забрана на електричните тротинети на улиците на француската престолнина, на необврзувачки референдум што градските власти рекоа дека ќе го следат.
Помеѓу 85,77 отсто и 91,77 отсто од граѓаните гласале за забраната во 20-те париски квартови кои ги пријавиле резултатите, според веб-страницата на Град Париз. Гласањето беше најавено како ретка „јавна консултација“ и предизвика долги редици пред гласачките кутии во градот.
„Гласав против затоа што Париз е хаос“, изјави железничкиот работник Ибрахим Беутчутак (47) за ТВ Ројтерс.
„Начинот на кој е организиран, опасноста што ја создаваат во Париз, визуелното загадување, сето тоа не е добро“, рече тој.
Градовите ширум светот ги заоструваат прописите за електричните тротинети, ограничувајќи го бројот на оператори, брзината и местата за паркирање.
Во 2021 година, 24 лица загинаа во несреќи предизвикани од автомобили во Франција, вклучително и една во Париз. Минатата година во тој град се регистрирани 459 сообраќајни несреќи во кои учествувале овие и слични возила, меѓу кои и три сообраќајни несреќи со смртни последици.
„Во нашата работа гледаме многу сообраќајни несреќи предизвикани од автомобили, така што навистина ги гледаме негативните ефекти“, изјави 38-годишната докторка Одри Кордие за Ројтерс откако гласаше против.
Електричните тротинети до кои се пристапува преку апликации за паметни телефони се користат во Париз од 2018 година, но по поплаките за нивната анархична употреба, Париз го намали бројот на оператори на три во 2020 година.
Градот им даде тригодишен договор, бараше брзината да биде ограничена на 20 километри на час и одредени места за паркирање. Актуелните договори важат до септември.
Операторите понудија дополнителни прописи, вклучително и проверка дали корисниците имаат над 18 години, прикажување на регистарски таблички за полицијата да може да ги идентификува прекршителите на сообраќајот и ограничување за еден патник.
Некои гласачи рекоа дека претпочитаат построги регулативи отколку целосна забрана.
„Гласав за тоа. Не сакам возачите на ромобили да прават што сакаат по тротоарите, но забраната за нив не е приоритет“, изјави 35-годишниот Пјер Вакерле.
Помеѓу 85,77 отсто и 91,77 отсто од граѓаните гласале за забраната во 20-те париски квартови кои ги пријавиле резултатите, според веб-страницата на Град Париз. Гласањето беше најавено како ретка „јавна консултација“ и предизвика долги редици пред гласачките кутии во градот.
„Гласав против затоа што Париз е хаос“, изјави железничкиот работник Ибрахим Беутчутак (47) за ТВ Ројтерс.
„Начинот на кој е организиран, опасноста што ја создаваат во Париз, визуелното загадување, сето тоа не е добро“, рече тој.
Градовите ширум светот ги заоструваат прописите за електричните тротинети, ограничувајќи го бројот на оператори, брзината и местата за паркирање.
Во 2021 година, 24 лица загинаа во несреќи предизвикани од автомобили во Франција, вклучително и една во Париз. Минатата година во тој град се регистрирани 459 сообраќајни несреќи во кои учествувале овие и слични возила, меѓу кои и три сообраќајни несреќи со смртни последици.
„Во нашата работа гледаме многу сообраќајни несреќи предизвикани од автомобили, така што навистина ги гледаме негативните ефекти“, изјави 38-годишната докторка Одри Кордие за Ројтерс откако гласаше против.
Електричните тротинети до кои се пристапува преку апликации за паметни телефони се користат во Париз од 2018 година, но по поплаките за нивната анархична употреба, Париз го намали бројот на оператори на три во 2020 година.
Градот им даде тригодишен договор, бараше брзината да биде ограничена на 20 километри на час и одредени места за паркирање. Актуелните договори важат до септември.
Операторите понудија дополнителни прописи, вклучително и проверка дали корисниците имаат над 18 години, прикажување на регистарски таблички за полицијата да може да ги идентификува прекршителите на сообраќајот и ограничување за еден патник.
Некои гласачи рекоа дека претпочитаат построги регулативи отколку целосна забрана.
„Гласав за тоа. Не сакам возачите на ромобили да прават што сакаат по тротоарите, но забраната за нив не е приоритет“, изјави 35-годишниот Пјер Вакерле.