Иконата на италијанскиот воздушен сообраќај, националната авиокомпанија Алиталија, вечерва ќе го изврши својот последен лет, на линијата од Калјари до Рим.
Според агенцијата Анса, полетување од Сардинија и слетување на матичниот аеродром Рим-Фиумичино вечерва во 23:10 часот, Алиталиа ќе ја напише последната страница од својата богата 75-годишна историја.
Авиокомпанијата ќе биде заменета со нова државна авиокомпанија, ИТА, која треба да започне со работа утре.
Алиталија, чие име се поврзува со италијанскиот економски подем со децении по Втората светска војна, губи пари од 2008 година, додека не банкротираше во 2017 година и беше ставена под стечајна администрација.
Мерките против ковид-19 ги ограничија патувањата со авион, со што дополнително ги зголеми проблемите на Алиталија, и компанијата дефинитивно престана со продажба на авионски билети на 25 август оваа година.
Иако некои медиуми пренесуваат дека брендот Алиталија не може да умре и дека на повидок е договор, првичната аукција за продажба на овој бренд не привлече никакви понуди, а ИТА процени дека почетната цена е превисока.
Алиталија беше трета по големина европска авиокомпанија кон крајот на 1960 -тите, по Бритиш ервејс и Ер Франс. Од првичните 10.000 патници пренесени во 1947 година, тој број порасна на 25 милиони патници годишно во 1990 -тите.
Алиталиа беше првата авиокомпанија во светот што го пренесе Папата, со папски авион познат како Шепард Еден. Четири папи летаа со авионот на Алиталија во повеќе од 170 земји на сите континенти.