Литиумската индустрија, во која доминира Кина, треба да инвестира 116 милијарди долари до 2030 година за да ги исполни целите поставени од владите и производителите на автомобили. Повеќето производители ја поставија 2030 година како граница за прекин на производството на возила со внатрешно согорување.
Според експертите, бројката е недостижна.
Консултантската куќа предвидува дека ќе бидат потребни 7,0 TWh (терават-часови) батерии за да се постигне таа цел. Проблемот е што прогнозата за производство е само 3,2 TWh литиум-јонски батерии.
„Тоа е речиси невозможно и дефинитивно е трка со времето“, рече Benchmark, компанијата која ја подготви студијата.
Тие 116 милијарди долари треба да одат за изградба на нови рудници и рафинерии, како и за проширување на постоечката инфраструктура. Земајќи ги предвид целите за производство на електрични возила, како и податоците од Меѓународната агенција за енергија за политиките на секоја земја, ќе бидат потребни 5,3 милиони тони литиум карбонат. Бројка многу над моменталната достапност на овој клучен материјал.
Всушност, беше истакнато дека недостасуваат стотици рудници и рудници за ретки метали, не само на литиум, за да се задоволи побарувачката.