Coca–Cola HBC ја објави заложбата за нула емисии низ целиот синџир на вредности до 2040 година.
Преку постоечки, одобрен таргет базиран на научни истражувања, до 2030 година компанијата ќе ги намали емисиите на синџирот на вредност во опсегот 1,2 и 3 за 25%, со дополнително намалување од 50% во следната деценија. За решавање на 90% од емисиите во опсегот 3 што произлегуваат од активности на трети страни, CCH ќе го прошири својот постоечки пристап за партнерство со добавувачите. Секаде каде што емисиите не можат целосно да се отстранат, бизнисот ќе ги ублажи со инвестирање во други мерки за заштита на климата.
„Оваа посветеност е крајната дестинација на патувањето што го започнавме пред многу години. Целосно е усогласено со нашата филозофија да го поддржиме социо-економскиот развој на нашите заедници и да го зголемиме позитивното влијание врз животната средина. И едното и другото се составен дел на нашиот иден раст. Иако се уште ги немаме сите одговори, нашиот план, придонесот и партнерскиот пристап ни даваат доверба дека ќе ги исполниме “, вели Зоран Богдановиќ, извршен директор на Coca – Cola HBC.
Цврст и конкретен план
За да ја постигне својата цел, Coca–Cola HBC ќе:
⦁ Инвестира 250 милиони евра во иницијативи за намалување на емисиите до 2025 година
⦁ Декарбонизирање на понатамошни директни операции преку преминување на 100% обновлива електрична енергија и ниско ниво на јаглеродни извори на енергија преку континуирани подобрувања и иновации во енергетската ефикасност
⦁ Забрзување на патувањето до повеќе циркуларен и пристап за пакување со пониско ниво на јаглерод со зголемување на употребата на rPET, усвојување на опциите без пакет како и за полнење, односно отстранување на пластиката во секундарното пакување
⦁ Обезбедување енергетски ефикасни и еколошки ладилници за купувачите
⦁ Намалување на емисиите од земјоделските култури
⦁ Имплементирање на програма „Зелена флота“ за возилата, за преминување на алтернативи со ниски и без јаглерод
Покрај тоа, Coca–Cola HBC воведе таргети за намалување на емисијата на јаглероден диоксид, како еден од елементите во долгорочните планови за менаџирање.
Постојана евиденција на она што е постигнато
Coca – Cola беше една од првите компании што се обврза и ги испорача таргетите базирани на научни истражувања. Во последната деценија, компанијата ги преполови своите директни емисии и планот за намалување на СО2 до 2030 година веќе е поддржан и одобрен. Во март оваа година, Coca–Cola HBC беше прогласена како најодржлива компанија за пијалаци во светот според Индексот за одржливост на Дау Џонс, петти пат во последните седум години, постигнувајќи го својот највисок резултат досега. Исто така, беше рангирана меѓу најдобрите компании во одржливост, согласно одредниците на критериумите за животна средина, социјала и управување, како што се CDP, MSCI ESG и FTSE4Good.
Пристап за партнерство
Новата посветеност е исто така поддржана од коалицијата „We Mean Business“. Coca–Cola HBC се приклучи и на листата на компании што ја поддржуваат иницијативата „Race to Zero“.