Речиси 5.500 луѓе умреле помеѓу 2016 и 2019 година додека чекале достапен кревет во болниците на националниот здравствен систен НХС, објави во понеделникот „Гардијан“, повикувајќи се на студија направена од лекари на НХС, во услови на голем недостиг на персонал во здравствениот систем на Обединетото Кралство.
Според студијата на д-р Крис Мултон и д-р Клиф Ман, 5.449 лица починале како резултат на тоа што биле принудени да чекаат помеѓу шест и 11 часа за третман по несреќен случај на одделенијата за итни случаи во болниците во Велика Британија во дадениот период.
„Истражувањата покажуваат дека одложувањата во одделенијата за итни случаи се штетни за пациентите и доведуваат до многу лошо искуство на пациентот, а вклучуваат и ризик од смрт, што сега се обидовме да го измериме“, рече Мултон.
Двајцата лекари заклучиле дека овие смртни случаи биле предизвикани единствено од должината на времето што пациентите биле принудени да чекаат, пишува весникот, а нивната студија е прво медицинско истражување што направило таква директна корелација.
Според документите на NHS, оперативниот стандард за време на чекање при несреќи и вонредна состојба гледа 95% од пациентите кои се лекуваат, префрлени или испразнети во рок од четири часа од нивното пристигнување. Во септември оваа година, NHS успеа да лекува, пренесе или испушти само 85,2 проценти од пациентите, се вели во официјалниот извештај за успешност.
Двајцата лекари заклучиле дека овие смртни случаи биле предизвикани единствено од должината на времето што биле принудени да го чекаат, а нивната студија е прво медицинско истражување што направило таква директна корелација.
Коментаторите го посочуваат лошото функционирање на здравствената служба во Велика Британија за значителниот недостиг од финансии што доведе до недостиг од персонал.
„Ова е директен резултат на контиуираното недоволно финансирање на НХС и социјалната заштита и постојаниот недостиг од болнички кревети“, изјави Kон Кел од Здружението на пациенти.
Според документите на НХС, според оперативниот стандард за време на чекање при несреќи и вонредна состојба, 95 отсто од пациентите се лекувани, префрлени или пуштени дома во рок од четири часа од нивното пристигнување. Во септември годинава, НХС успеал да да се погрижи за само 85,2 отсто од пациентите, се вели во официјалниот извештај за успешност.
НХС во моментов доживува значителна криза поради недостигот од медицински персонал. Според извештајот од ноември 2018 година објавен од Кралскиот фонд и Фондацијата за здравство, јазот помеѓу потребниот персонал и бројот достапен во здравствената служба во Велика Британија може да достигне речиси 250.000 до 2030 година. Брегзит, исто така, се очекува да има значително влијание врз бројот на вработени бидејќи медицинските сестри од земјите на ЕУ го напуштаат НХС.